Tre saker jag vill göra i mitt liv ♥

1. Jobba som volontär i Afrika eller i något liknande, helst med djur tänk att hjälpa till att ta hand om lejon och tiger ungar kan faktiskt inte tänka mig något roligare! ♥
 
 Började tänka mer och mer när jag såg detta på Angelica Blicks blogg, det hae verkligen varit en dröm!
 
 
2. Bli ridande polis. Det är svårt det är JÄTTE svårt men jag vill och jag ska fan kämpa detta är något jag verkligen drömer om och om man verkligen ger 110 % så tror jag att man kan nå långt! Skulle aldrig kunna tänka mig något kontorsjobb det är inte min grej att bara sitta still skulle bli helt knäpp. Tänk att få jobba med dessa fantastiska djur varje dag?! ♥
 

3. Bo på en stor gård med massor av djur! Jag vill ha kor,grisar,får,hästar,hundar och katter och säkert en massa andra djur älskar nästan alla djur och kan inte tänka mig ett roligare ställe att bo på! ♥
 
// Thea ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback