Nicky igår

Jag var själv hos Nicky igår inte jätteofta det händer jag och Ebba är mest där tillsammans det blir roligare så :) Fick reda på att dom hade haft ordentligt kul i hagen. NIcky står ju med två ston och båda hade varit brunstiga så det hade varit party,party och alla sa att Nicky var värst det har jag inte så svårt att tro faktiskt han är en sån häst som inte skulle sätta igång nått men han hänger på om någon annan börjar och fattar inte när man ska sluta haha. Det var så fint väder igår så jag stod ute och borstade i solen och både Nicky och jag njöt kan vi la lungt säga. Det är så skönt nu innan det har kommit flugor och massa annan skit!
 
vart inne på google och hittade plötsligt Ebba visst är det likt?!
 
 
 
// Thea ♥

Kommentarer
Postat av: apa citation format

An impressive share! I have just forwarded this onto a
coworker who was conducting a little research on this. And he in fact ordered me
dinner due to the fact that I stumbled upon it for him... lol.
So let me reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending time to talk about this matter here on your site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback