Det finns en baksida med allt..

Det kommer fler och fler bloggar och alla vill bli kända och tjäna massor av pengar och tänk på tex Tyra,Linn,Kenza och många fler som verkligen har kämpat för att vara där dom är! Och så kommer skvallerbloggarna... Om man driver en skvallerblogg tjänar man bara på att hitta fel och brister på människor och hur kul är det?
 
Jag kan själv säga att jag följer några skvallerbloggar men absolut inga av dom värsta ska inte nänma några men ni vet nog, folk som inte kan säga sin riktiga identitet men varför undrar man då, ska man verkligen vara så feg och sitta och skriva massor bakom on skärm och sen inte kunna stå för det? Jag tycker det är fel när man klickar in på en skvallerblogg och så står det "om 1000 komenterar avslöjar jag villken bloggare som gick på socialbidrag" åå vad kul och läsa om tänker många då, men tänk ett steg längre hur mår den personen som blir uthängd bara för att det är någon dum svallerblogg som vill bli stor och få många läsare, man lever bara på andras olyckor. Och även om det tar tid och leta upp det nyaste skvallret och man måste lägga jääätemycket tid på bloggen så är det ju ändå inte den personen som har skrivit några långa inlägg och verkligen kämpat för att det ska bli bra.
 
Sen vill jag inte dra alla över en kant det finns jättebra bloggar som jag inte vill kalla just skvallerbloggar tex ponnysanning dom samanfattar vad som har hänt i ridbloggvärlden och har massor av andra roliga inlägg. Jag kan inte säga att jag någongång har klickat mig in där och fått sett någon som blivit uthängd eller liknande tummen upp! Så tänk ett steg längre och uppmuntra inte dessa fega bloggare som inte vågar stå för villka dom är. Och det viktigaste ta aldrig åt dig av vad andra säger du vet sanningen själv. Vi lever inte i en värld där man måste mobba andra för att bli störst, "if pepole try to take you down it only means that you are above them" ♥
 
Det blev ett litet konstigt inlägg men jag hoppas ni fattar vad jag menar ♥
 
 
// Thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback